loading...
آلفااینورتر
مجتبی بازدید : 16 یکشنبه 28 اسفند 1401 نظرات (0)

حتی قدیمی‌ها می‌دانستند که غذای یخچالی مدت طولانی‌تری تعمیر یخچال اسنوا اصفهان آن را نگه می‌دارد. در آن زمان غذای خود را در زیرزمین ها و غارها با کمک بلوک های یخ خنک می کردند. این روش افزایش ماندگاری مواد غذایی با این اختراع انقلابی شد.

یخچال و فریزر مدرن در سال 1834 وارد بازار شد و زمینه را برای پیشرفت های مهم بیشتر با خنک کردن با فشرده سازی هوا فراهم کرد. با این حال، به اصطلاح یخچال ها تا حدود سال 1930 برای مصارف خانگی قابل استفاده نبودند. از این نقطه به بعد، یخچال به زودی بخشی از تجهیزات استاندارد در خانه های خصوصی شد. اکنون یخچال بیشتر بهینه شده و گسترش یافته است. اینگونه بود که قانون خنک کننده در سوپرمارکت ها و همچنین فریزرهای صندوق دار و فریزرهای خانگی به وجود آمد. امروزه تنوع و ترکیب بی شماری از یخچال ها مانند دستگاه ساید بای ساید یا ترکیب یخچال فریزر وجود دارد. طراحی (ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل، یخچال آمریکایی یا ساید بای ساید) و اندازه یخچال نیز بهینه شده است و ظاهری کاملاً جدید به یخچالهای معمولی با بسیاری از عملکردهای جدید و راحت می دهد:

عملکرد یخ زدایی خودکار - یخی که تشکیل می شود به طور خودکار یخ زدایی می شود و آب در سینی های تبخیر جمع می شود.
عملکرد Biofresh - یا Vitafresh مانند منطقه صفر درجه است، اما نام آن به سازنده بستگی دارد
منطقه صفر درجه یا منطقه دما - منطقه 0 درجه مرطوب برای میوه ها و سبزیجات، منطقه 0 درجه خشک برای گوشت، ماهی و محصولات لبنی، اما دما معمولاً 5-6 درجه است.
توزیع کننده آب - آب شیر سرد را مستقیماً در لیوان پر کنید، برخی از ترکیبات نیز دی اکسید کربن را ارائه می دهند
یخ ساز - تکه های یخ دائمی تازه با فشار یک دکمه، مستقیماً از کنار هم
یخچال شراب - مناطق دمایی مختلف برای شراب قرمز و سفید یا برای نگهداری طولانی مدت و لذت نوشیدن فوری
نکات صرفه جویی در مصرف انرژی برای یخچال شما
یخچال نباید خیلی خالی باشد، بلکه همیشه دو سوم پر باشد. علاوه بر این، باید از باز شدن مکرر یا طولانی مدت درب خودداری کرد و غذاها و نوشیدنی ها را فقط زمانی در یخچال قرار داد که سرد شده باشند و هرگز داغ نباشند. محل قرارگیری یخچال نیز مهم است، نباید در کنار اجاق گاز یا دودکش باشد، زیرا کاهش دمای محیط مصرف برق یخچال را به شدت کاهش می دهد. در یخچال های داخلی، باید مراقب بود که تهویه به خوبی کار کند. یخ زدایی و تمیز کردن منظم نه تنها به دلایل بهداشتی بسیار مهم است، بلکه برای صرفه جویی در مصرف انرژی نیز اهمیت دارد. با استفاده صحیح از یخچال و فریزر می توانید از تعمیرات جلوگیری کنید.

نکات عیب یابی یخچال و فریزر:


دستگاه خنک کننده کار نمی کند: فیوز یا سوکت را بررسی کنید.
صداهای حین کار: ممکن است واحد خنک کننده کج باشد، پایه های قابل تنظیم را بررسی کنید. یا به داخل آن نگاهی بیندازید تا ببینید آیا شیشه ها به دلیل لرزش به یکدیگر ساییده شده اند یا خیر.
سیگنال هشدار به صدا در می آید: آیا غذای گرم ذخیره شده است؟ یا اتلاف حرارت ضعیف به دلیل کثیفی یا مسدود شدن مسیرهای تهویه
آب در یخچال: کانال تخلیه داخل یخچال مسدود شده است.

برای سایر خطاها، لطفاً در اسرع وقت با خدمات مشتری واحد خنک کننده تماس بگیرید!
خدمات تعمیر و خدمات مشتری برای یخچال و فریزر
اگر مشکلی پیش آمد یا چیزی دیگر روی یخچال کار نکرد، ما مخاطب مناسبی برای تعمیر یخچال هستیم. از برندهای Liebherr, Miele, Bosch, AEG, Electrolux, Bauknecht, Whirlpool, Bomann, Amica, Beko, Blomberg, Candy, Exquisit, Gorenje, Haier, Hoover, Indesit, LG, Neff, Oranier, Panasonic, PKM, Samsung, Siemens Smeg، Techwood، Vestfrost، Whirlpool، Zanussi و بسیاری دیگر. خدمات تعمیر یخچال فریزر ما مجهز به ابزارهای ویژه، خنک کننده های سازگار با محیط زیست و دانش فنی است و بنابراین می تواند طبق شعار "ارزش تعمیر را دارد" با شایستگی و اطمینان کار کند. تعمیرات مزایای زیادی به همراه دارد. شما با تقویت صنعت از محیط زیست و منابع، کیف پول خود و همچنین مشاغل ایمن محافظت می کنید. این جنبه ها برای آینده بسیار مهم هستند. به همین دلیل باید به دقت فکر کنید که آیا خرید یک دستگاه جدید ارزش دارد یا تعمیر یخچال معیوب راه حل بهتری نیست.

https://damaysabz.com/service/snowa-fridge-repais/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 983
  • بازدید کلی : 2,286